Zwroty i reklamacje


Zwroty

Zależy mi na pełni Twojego szczęścia. Dlatego jeśli coś jest nie tak, napisz. Masz 30 dni na zwrot zakupionej biżuterii.

 
Aby zwrócić zakupiony towar:

1. Pobierz formularz
2. Wypełnij i wyślij skan na adres e-mail: kontakt@bemoon.pl

Po odpowiedzi z mojej strony wyślij produkt.

FORMULARZ

Pamiętaj!

1. Zwracany produkt musi mieć metkę.
2. Nie może być zmieniany (nie było na nim korekty rozmiaru, graweru).
3. Nie może mieć śladów użytkowania.
4. Do paczki nie zapomnij umieścić dowodu zakupu (paragonu), certyfikatu autentyczności i pudełka.

 

Reklamacja w ramach rękojmi

Masz również prawo do reklamacji swojej biżuterii (aż do 24 miesięcy), jeżeli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. 

Aby dokonać reklamacji:

1. Pobierz formularz
2. Wypełnij i wyślij skan na adres e-mail: kontakt@bemoon.pl

Po odpowiedzi z naszej strony wyślij do nas produkt.

FORMULARZ

Pamiętaj:
1. Do paczki nie zapomnij umieścić dowodu zakupu,
2. certyfikatu autentyczności, pudełka i uzupełnionego formularza reklamacyjnego.