Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zależy nam na pełni Twojego szczęścia. Dlatego jeśli coś jest nie tak, napisz do nas. Masz 30 dni na zwrot zakupionej biżuterii.
Aby zwrócić zakupiony towar:
- Pobierz formularz
- Wypełnij i wyślij skan na adres e-mail: kontakt@bemoon.pl
Po odpowiedzi z naszej strony wyślij produkt.
Pamiętaj!
- Zwracany produkt nie mógł być poddawany personalizacji (nie było na nim korekty rozmiaru, graweru).
- Zwracany produkt nie może mieć śladów użytkowania.
- Do paczki nie zapomnij umieścić dowodu zakupu (paragonu), certyfikatu autentyczności i pudełka.
Reklamacja w ramach rękojmi
Masz również prawo do reklamacji swojej biżuterii (aż do 24 miesięcy), jeżeli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.
Aby dokonać reklamacji:
- Pobierz formularz
- Wypełnij i wyślij skan na adres e-mail: kontakt@bemoon.pl
Po odpowiedzi z naszej strony wyślij do nas produkt.
Pamiętaj:
Do paczki nie zapomnij umieścić:
- dowodu zakupu,
- certyfikatu autentyczności,
- pudełka
- i uzupełnionego formularza reklamacyjnego.